Härliga helg!!

Den här härliga helgen började med en bio direkt efter jobbet i fredags med sarah och mikael!! Fredagsbio med Män som hatar kvinnor...har ni inte sett den så SE DEN!!!  
 


I lördags var det löpning i skatås, 8 km på 45 min, lite för lång tid och jag måste ner på 5 minuter per km för o klara gbg-varvet på den tiden jag vill...Jaha så de e bara och kämpa på, nu är det bara 1 månad kvar !! AHHHH hjälp....Sen vart det promenad till stan och fika för att sedan invänta Hanna med lite vin på kvällen.

              

Så efter en trevlig snackis kväll me vännen och lite vin var det dags att sova för idag(söndag) åkte vi hemifrån vid 9 för att bege oss till vänersborg där ett besök hos Axels trevliga och pigga farmor(92 år!) väntade. Där var det skratt och prat och lite fika, tyvärr var jag tvungen och smaka på lite mandeltårta men de var en sån liten bit att det inte kändes som ett brott mot min rensning för en glass skulle vara mycket värre! Och eftersom jag inte åt någon glass i stan i lördags kände jag att jag inte kunde vara otrevlig på fikat så det slank ner en liten liten bit..Förlåt sarah! Du som varit så duktig på Shell i helgen....usch....
Men efter besöket där bar det av till vattenpalatset i stan och där blev jag och axel som två små tioåringar igen med att åka rutchbana och INTE vänta in grönt ljus innan vi åkte...HIHI...busigt...
De hade även en liten pool utomhus så vi satte oss lite där och solade (svinkallt!!!!) men jag låtsades att jag också var på Kanarieöarna och solade i en varm pool och 25 gradig sol som stekte precis som mamma, mina systrar och min mormor gör idag....Drömma kan man ju alltid göra  =)
Här är lite bilder utanför vattenpalatset

   

Den gigantiska mörka och inutiblinkande rutschbanan!!!





Sen var det hem och äta som gällde och efter det känndes en helkväll i soffan med wipeout och alla andra knäppa söndagsprogram det enda alternativet för oss...
En helt underbar helg och vi är nu härligt slut!!

CARPE DIEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0