listor....

Listorna är långa och fyller hela min tillvaro för tillfället!!!   AAAHhh visst e dom bra men det blir lite för mycket när jag måste skriva upp att jag ska ringa mina kompisar....hm...SKÄRPNING....måste bocka av och börja ta det lugnt...

Hann med ganska mycket idag faktiskt och de senaste dagarna har det hänt mycket. Helgen gick fort och var väldigt roli i stockholm hos b-friend Anna. fin lägenhet och mysigt område och en helt fantastisk fest! Tack vännen=)

Sen har jag jobbat och jobbat och jobbat, stickat lite däremellan(börjat på ett par nya typ skor, spännande), tränat lite och ikväll var jag faktiskt ute i 55 minuter vilket blir lite över 9 km!! wow....goood work.

I morse blev jag lite arg på Axel och gick till jobbet irriterad, detta löste sig när han kom in på kontoret med nyköpta färska jordgubbar och sa förlåt......mm...mer romantik åt folket!

Imorgon blir det styrka innan jobbet och jag ska verkligen försöka komma igång nu. För efter att ha prövat 4 klänningar på Mq idag som såg för jä*a illa ut på mig måste jag göra nåt åt detta....Beach 2009 here I come...

Mina listor då....hm...ja ska försöka att minska pressen, idag kollade jag synen, inget upplyftande precis och nu blir det utgifter på nya glas och linser..pust....

I stan gick Ax och jag in på operan och beställde biljetter till Romeo och Julia. Vi tog Galleristolar och betalade 160 kr för båda!! Helt överkomligt för oss just nu...=)

CARPE DIEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0