Lite Uppdatering...Tack

Ok...Jag vet att det var ett bra tag sedan jag skrev här nu så alla ni som läser, FÖRLÅT!
Men jag ska uppdatera er nu för det har minst sagt hänt en del...
Först så var det Påsk. ÅÅ vilket väder det var. Vi åkte hem till Blekinge på torsdagen efter jag slutat jobba och var sedan i Ronneby tills på lördagen. Där var det full rulle med föräldrar och syskon och syskonbarn huller om buller. Tur att det var typ 25 grader så att alla kunde vistas utomhus hela helgen! Jag tog mig dessutom ut på en långspringrunda i Brunnsskogen på över 50 minuter och det känndes bra! Jag kommer nog klara varvet ändå. Lite längta hem känsla fick jag allt när jag sprang förbi vårt lilla hus jag växte upp i och som vi lämnade för snart 3 år sedan.


När det gäller rensningen har jag klarat mig bra över hela påsken och åt bara lite nötter och någon godis bit men på det hela taget är jag väldigt nöjd!
Så efter att ha lämnat fullt hus åkte vi till Karlshamn och lagade mat och inväntade resterande del av min familj som skulle komma hem från Kanarieöarna på lördagskvällen, läskigt bruna de var när de kom hem...Fy så avundsjuk jag blev. Min solning och lite röda näsa efter 3 dagar i solen såg fortfarande ut som grå blek potatis jämfört med dem...Hoppas sommaren kommer SNART!!

Sen var det ut till Hanö som gällde de sista 2 dagarna och där var det som vanligt underbart! Man vill ju aldrig åka hem därifrån. Här nedan kommer lite bilder från Vindhalla på mig, Axel, Jennie, mamma och mormor.
                                     




Denna veckan har också gått lika fort som helgen flög förbi med massa extratimmar på jobbet och en massa möten hit och dit..Enda träningen har blivit en springrunda i morse innan jobbet och lite Bodypump i onsdagskväll. Inte Godkänt.!! Men det kommer nog mer nästa vecka hoppas jag.
Sökt lite utbildningar har jag med precis hunnit med, Socionomprogrammet var ju redan sökt men nu sökte jag också Personalvetarprogrammet och jag får se vart jag kommer in någonstans, det ska bli spännande.



Sist men absolut inte minst kommer en nyhet om att jag för första gången i mitt liv(efter ett antal misslyckanden och många timmars trasslande) har lyckats få ihop en RAGGSOCKA!!!!   WEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Duktig Marlena!





Imon bär det av till Storstaden för att gratta lilla Anna som fyller 25, så en roadtrip dit med Axel, Oskar och Ki är att se fram emot.
God natt vi hörs snart igen...

CARPE DIEM

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vilka härliga bilder! Hanö är verkligen underbart

2009-04-19 @ 22:00:23
Postat av: Anonym

MArlena när ska jag få mina raggsockar????? :):) puss världens sötaste!

2009-04-29 @ 19:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0