baby boooooooom

herregud vad roligt!!!   en lite kille dimper ner till jorden i slutet av augusti och ikväll fick jag veta att en liten bebis kommer i slutet av december också!!!  nej det är inte jag som ska få barn, men när ens kompisar ska ha blir man så delaktig på nåt sätt!!

Det blir så verkligt och så spännande och så............... vuxet

jag är så glad för eran skull mina vänner!

en rolig sak som Sarah sa på jobbet igår när vi pratade om lägenheter så frågade hon Fredrik: "Hur stor har du?"
hihi, så fel det kan bli!

ååå...jag är så rastlös inom några dagar kommer besked från skolan....Vänta och vänta och vänta....det gör att man blir helt galen.

tur att jag har min hjärna i en bok som sarah sa, almenackan....va skulle jag göra utan dig!

kolla in en lite jobbig blogg, amandavardet.blogg.se
man kan inte annat än skratta, herregud...mycket nöje!

kramar

Kommentarer
Postat av: sarah i växeln

"Hur stor har du" gud jag hade verkligen inte med mig hjärnan där (almanackan) ;)tihi, föll nästan av pinnen igår. Shit så jäkla kul med babyboom!

2009-07-08 @ 12:07:41
URL: http://skristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0