dyra krämer??!!


 

Ja då var det så här då, att dyra krämer kan fungera men billiga krämer fungerar minst lika bra om inte bättre! Då talar jag om rengöring och sånt till ansiktet...För efter att ha använt dermalogica och andra svin dyra märken som absolut har fungerat men kostar ju därefter också. Man har ju allt kännt sig lite flashig med att strö pengar i ansiktet morgon och kväll men nu när jag inte riktigt har råd att leva lyxliv har jag testat andra produkter. Senast i raden är Pure
från Loreal, den billigaste i hyllan på coop tror jag att det var faktiskt.




Och på bara 3 dagar har min hy i ansiktet helt förändrats och blivit näst intill perfekt! jag är så glad att det funkar så ett
tips till er alla, ju dyrare är inte desto bättre!




På nyhetsmorgon hade de en het debatt om rökning på balkongerna  och om det borde förbjudas eller inte. Det var lika starka åsikter från båda hållen och om jag får säga min åsikt så kanske inte totalförbjudas med jag tycker själv det är jobbigt när folk röker  utanför min lägenhet och röken kommer in i min lägenhet om jag har öppet fönster eller sitter på balkongen. Röklukten stannar ju kvar i lägenheten och det hjälper inte att vädra ut. Tack och lov för rökförbudet på uteställena.




idag är det onsdag och jag träffade hanna o Johanna i stan på fika, stackars anni som blev av med sin enda lediga kväll pga av jobbet bara =( bara veckor kvar tills lillpojken kommer till världen!! gud vad nervös jag är nu!!!


igår var det Norge-planering me sarah och micke! tack för en trevlig kväll me pizza och vin! Nu känns det som att vi är klara att åka och det ska bli såååå roligt! längtar så mycket


Och så hanna, som är så grym, har klarat av 3 av 4 "grenar" på klassikern, senast nu var det Vansbro simmet som hon klarade under sin
tänkta tid trots den värsta motströmmen på 30 år! Grymt jobbat!

God natt!! och kramar till er alla


Kommentarer
Postat av: sandra

ja jag tycker med billiga krämer och sånt kan vara bra! jag köper alltid billigt, det funkar minst lika bra som dyrt ju.

2009-07-16 @ 09:59:32
URL: http://sandrewja.blogg.se/
Postat av: sarah

Jag håller med dig! dyrt är skit ;) jag har en dagkräm för 20kr, mohaha.. I hate smoking!

2009-07-16 @ 12:01:28
URL: http://skristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0