Nu är det slut på veckan

nu är det dags för fredagsmyyyyyyyyys!!!!!    ÅÅå  en av världens bästa reklamer...älskar inte alla den? jo, precis....

Sitter på balkongen med kvällssolen i ögonen och med mat i magen från kinarestaurangen nere i stan och väntar på att klockan ska bli halv 10 så morden i midsomer börjar, kunde ju inte se det i tisdags så jag har nu längtat flera dagar extra för att få se vår käre chef inspektor detektive Barnaby igen...Visst e han allt lite söt?



Jag och pappa kollade mycket på Morden och vi hade väldigt kul åt det förra sommaren...nu ser jag det för o minnas tillbaka lite, det var en rolig tid med pappa..Och jag saknar honom väldigt mycket.


På tal om söt hade vi ett livligt samtal på lkunchen idag om huruvida en snygg kille kan bli ful om det visar sig att han är elak?! visst kan han det, det spelar ingen roll hur snygg han är om han är elak, då ser man bara att han är ful. Och det är därför som oftast de snygga killarna(som är elaka) är singlar men de mer alldagliga killarna(som är snälla) är upptagna.
Någon som har en annan åsikt, dela gärna med er.

Förresten, såg sista avsnittet av både Prisonbreak och One tree hill för ett tag sen och tror ni inte att jag lipa mig igenom de avsnitten...jag ska inte avgöra om det var av glädje eller sorg och inte heller vilken som slutar dåligt eller bra?! men oavsett så är det så sorgligt när en serie man följt slutar. Titta bara på Vänner. Herregud de säsongerna är ju kult nu!


       
  



ÅÅ...nu börjar axel spela sin hemska dunka dunka ingen....My goden party...

Nu sitter jag återigen på balkongen och myser, klockan är snart 12 och jag har bara linne och shorts på mig och tycker det är hur underbart som helst.
Och imorgon är det bara lördag.
WEEEEOOOOUOOOIIIIII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0