Hej hopp i löven

Sitter och äter frukost...den här j-a gröten e inte god...fiber är det i den senaste jag köpte med, ännu värre. Men bra är det, och mätt håller man sig! så jag får njuta på helgerna istället. i helgen som var nu drack vi smothies, åt melon och bullar från ugnen. mums. har precis springit i 20 minuter, det var HOT...gud ja..inte mycke träning på sistone men vem vill träna inne i en svettig lokal när det är 25 grader varmt ute. regnet kommer nog ändå.

I helgen som var har jag haft det aldeles bra. igår åkte vi inte till havet då vi hade lite att göra hemma så vi köpte blommor och planterade på balkongen, målade om tv bänken och andra skavanker i lägenheten. Vi tvättade bilen och satte in miljontals foton i fotoalbum. Även att Axel somnade efter att han gjort ett halvt, men han dammsög och torkade golven som bonus på det=) 
Sist men inte minst avslutade jag med att sätta mig på balkongen när det faktiskt blivit lite mörkt, det blir mörkt tidigare nu, jag tände mitt stora ljus och satt där i Axels stora skjorta och läste min bok. Helt underbart!!!





Ikväll kommer familjerna Härdelin med deras små knattar på besök, och det ska bli skojjigt! hoppas jag hinner träffa dem något i alla fall eftersom jag jobbar hela dagarna. Det blir i alla fall korv med bröd på utegården ikväll!!  nu ska jag äta min älsklingsgröt!!  

Mmmmm...äntligen måndag....

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0