söndagkväll

Nu ska jag snart gå och sova, klockan är mycket och jobbet väntar på mig imorgon igen. Varför går helgerna så fort? ingen som vet....Jobbet går dubbelt så långsamt i alla fall...Idag har det hänt lite saker även att jag sov länge, vaknade inte förren halv 11, öronpropparna hade stängt ute mig ur verkligheten alldeles för länge! Pluggade efter frukosten några timmar och hann med mer än förväntat! det kändes härligt, sen hjälpte jag o A stockholmsbruden att packa ner det sista från hennes lägenhet, snyft...även att hon flyttade för över ett år sedan kändes det tungt att ta bort det sista...Sen bar det av för henne till storstan igen och nu dröjer det en hel månad tills vi ses igen...men det lär gå fort dit ändå. Sen bar det av hem till Sarah på jobbet för att MASSERA..lite smända nackmuskler och ansiktsmassage hade jag på schemat. Körde med gps så hittade förvånandsvärt lätt i regnet. När detta var avklarat åkte jag o A o handlade, dyrt som bara den!!  fy...just nu är det bara gratis som funkar och det var tyvärr inte maten...men äta bör man annars.....?!hm...Sen vart det lite scones på schemat, lite plugg till och sen kollade vi Wipeout. Herregud, vilket skojjigt program, kanske lite hemskt att skratta åt andras olycka men de ställde ju upp på egen risk! Lätt att jag hade velat testa!  hehe
sen var det lite fotbad, sååå skönt....
resterande timmar av kvällen har vi kollat in olika utbildningar...i djungeln! det finns miljontals och jag vet inte vad jag ska göra. mycket intressant men man undrar om man får jobba på alla utbildningar och hur lätt det är. Nu kollar man ju nästan bara på de..men jag vill ju heller inte vara 60 när jag är klar med plugget...jaja många små funderingar har jag nog allt. Resa ska man ju också hinna med tänkte jag innan jag börjar plugga igen eller i alla fall innan jag börjar jobba på riktigt. Thailand me syrran kanske? billigt passar min livsstil just nu.helst gratis...men tyvärr är det inte så mycket som är gratis och jag vill gärna ha saker som kostar, vilket inte fungerar riktigt just nu, pust.men lönen kommer snart!weeeiiii...sista pengarna gick nämligen till en icke så välplanerat hårfärgning i lördags. jaja fin blev jag så det får väl kännas bra ändå, även att visakortet skrek e du inte klok till mig efter att jag betalat 600 spänn för det. Men jag fick ju en luggklippning på köpet så det var ju också bra!
Nä nu ska jag nog ta och fundera lite på vad jag vill göra med mitt liv innan jag somnar och vaknar till ännu en vecka.
bilder från vimlet i fredags kommer snart jag har inte fått dem av vimmelfotografen än=)
däremot kommer här lite coola bilder från Rom som vi besökte förra veckan, magsjuka men solbrända och upprymda efter en fantastisk resa. mer info och bilder på:
Marlena och axels resedagbok=
http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=254010&section=undefined






Lev livet tills vi hörs igen!
/Marlena

Kommentarer
Postat av: sarah

åhhh ROM! Vilken söt bild på dig och Axel =) wieee Nu ska jag svara lite i telefonen , bla bla bla..

2009-03-09 @ 11:56:42
URL: http://skristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0