tenta imorgon

Jaha så va de då dags för en tenta imorgon då...har pluggat väldigt dåligt om man nu kan kalla det jag gjort pluggat. Jag har verkligen inte ansträngt mig så jag räknar heller inte med att få G! men jag tycker det är väldigt intressant att läsa Socialpsykologi så det kanske blir att jag fortsätter inom det orådet sedan.

En annan rolig sak är att jag äntligen ser lite ljust på framtiden och har bestämt mig för att spara så mycket som möjligt av min lön så ja kan resa till hösten eller vintern!  weeiiiiii. Just nu har jag inte någon speciell rutt eller speciellt sällskap men antagligen blir det Jennie(syrran) som hänkar på!!  äntligen planerar jag för att få komma iväg, framtid, så underbart o kunna tänka så. Det var några år sedan jag kunde göra de och det känns såå underbart. Pappa hade tyckt det var i sista stund och han hade säkert med 100 % hjälpt mig att planera. Så på det sättet känns det helt ok att göra detta. Så det känns väldigt kul att jobba nu när man har ett mål med slitet o kneget där i växeln.

Igår var jag på avslutning för madde på jobbet hemma hos sarah med H och det blev en riktigt härlig kväll med pizza, kladdkaka och godis!hade tänkt göra negerbollar med(med omrullning i socker) men vi blev nog så mätta på det vi hade, resterna blev snacks under dagen på jobbet idag.
Vi snacka skit och åt oss mätta på socker och drack lite vin, och när spökhistorierna kom blev det lite läskigt till och med!

Men väldigt trevligt, tack tjejer=)

Såg en superbra film för några dagar sen, Changeling, SE DEN!

Nu ska jag gå och sova och tänka på hur jag ska klara tentan imon,

CARPE DIEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0