Våffeldagen

Idag är det våffeldagen och jag ÄLSKAR våfflor! Så efter ett spinningpass på 2 timmar handlade jag lite grädde och satte mig i soffan och åt våfflor...MMMMM.....nu är jag verkligen mätt.

Snart ska jag för andra natten sedan jag flyttade hit till göteborg(3 och ett halvt år sedan) sova själv i lägenheten. Faktiskt tycker jag att det är ganska skönt att få vara lite själv eftersom jag i princip aldrig varit det. Det är en härlig känsla när man inser att manär glad att man har så bra kontakt med familj och vänner att man egentligen inte känner sig själv.
Och så har jag ju Tiger, som väldigt gärna vill sova hos mig på natten och det känns också bra.

Så en liten lista till alla er därute:
Lev livet
Uppskatta allt ni har
Ta ingenting för givet
Ta hand om era vänner
Gör det du vill och låt ingen eller inget hindra dig
Ha DRÖMMAR och fundera på att förverkliga dem
Du har bara ett liv, ta vara på det...


Föresten...ett tips på en helt underbar låt...Håll mitt hjärta av Björn Skifs
om det är någon som vet hur man får tag i den engelska versionen så hör av er....

http://www.youtube.com/watch?v=LOj2owkg7S0&feature=related


Nä nu ska jag nog sova snart, den där spinningen var tuff mot min kropp!

Inte så mycket annat roligt som hänt men jag uppdaterar er snart igen.
Godnatt

CARPE DIEM

Kommentarer
Postat av: Sarah

tack för alla tipsen, det var verkligen de bästa jag någonsin hört =)

2009-03-26 @ 16:21:53
URL: http://skristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0