Göteborgsvarvet 2009

Herregud! Ni skulle ha sett mig! Eller rättare sagt inte hunnit se mig efter som jag flög fram som en levande tornado i hela 2 timmar, 1 minut och 53 sekunder!!!   Vilket lopp. Jag susade förbi både de ena och det andra ska ni veta. Kycklingar(som mer flaxade än flög fram) och killar i badstring, peruker i alla dess färger hade en del på sig och var ibland snyggare i det än de som försökte vara snygga i sina tajta kläder och hitech utstyrsel men som hade en springstil som inte var av denna värld!!!   ja herregud, ingen var mer snygg, cool, snabb och bra som jag! =)

Jag flög lite extra när mina underbara kompisar hejjade fram mig lite här och var!, Tack ni e för underbara...Och inte för o glömma my family som hjälpte mig vid 17 km då jag var som allra tröttast, jag älskar er!
      
Jaha...så efter en sådan bravur på lördagseftermiddagen förtjänade jag lite mat på Tildas med ett gott glas vitt, mormors tonnekaka och mys i soffan. Ska ju inte svslöja att jag somnade klockan 11...

Förresten ska ja nu tillkännage att jag ska till Norge i Augusti!!  weeeeeiii, hytta, valsafari med eka och snabbgröt------Here I come    by the way-Sarah du ¨måste bjuda mig på snabbgröt innan vi åke...va va de nu för ingridienser? hm..just de mjöl, margarin och mjölk...mmmmm   Mums!!

Ska berätta en sak om min älskling till så kallad katt...

för ett tag sedan när jag skulle ta in honom från utegården så började han galloppera mot mig (ja han är en katt som kan det) och mellan honom och mig fanns det ett träd som växer som ett V...tror du inte att han mitt i galoppen fattar ett gabska korkat beslut och viker av banan mot mig för att hoppa igenom V-trädet. fråga mig inte varförmen han är lite speciell...Jag som stod på andra sidan anade att det skulle gå galet, och mycket riktigt. han tar språng mitt i galoppen och...FASTNAR mellan träden!  Ja herregud vilken syn när han sedan kravlar och klöser sig fram och igenom till andra sidan och lika glatt som innan fortsätter sin gallopp mot mig och tycker han var riktigt cool som fixade ett sånt stunt-trick!!

ja säger då de.


Nä nu är det ÄNTLIGEN söndag kväll och det är ju så skönt o veta att man ska upp tidigt imon, 7.40 ska ja va hos tandläkaren för ett kärt återseende. De e så billigt och bra o gå dit nu för tiden, hoppas jag har nåt hål eller två så de får nån lön....sen är det jobb till kl. 18 imonkväll, härlig start på veckan!!

CARPE DIEM 

Kommentarer
Postat av: sarah

shit trillingar!!!=) wio wio du och sara(h)? är Lika!!! Mmmmm snabbgröt, du och Ki borde komma och äta det här, mums!

2009-05-19 @ 13:21:19
URL: http://skristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0