Marley and I

Herregud vilken underbar film!!!   Ni som inte sett den , SE DEN!! Speciellt alla ni som är djurälskare. jag skrattade och grät så tårarna sprutade. Och däremellan tänkte jag att jag inte hade klarat en sekund med den hunden.

Så efter filmen hämtade jag Tiger som är min älskling och kramade honom så hårt  så hårt. Han har varit hela mitt liv i 4 år och är en sådan speciell katt och han är min och Axels ögonsten. Trots alla misstag, allt han tagit sönder alla nätter han hållt oss vakna och alla oroliga stunder när han varit på äventyr älskar vi honom. Och när han trillade ner från balkongen i julas och vi körde honom 2 h mitt i natten på juldagen från karlshamn till malmö och betalade 3500 kr för 3 stygn kännde jag bara lättnad att det inte var värre.

Så till alla er som inte har djur, det är det bästa som finns och dom finns alltid där när man behöver dem.

Söndagskväll nu, ny vecka imorgon. Hoppas jag hittar en foundation som täcker mitt gul, lila, blå öga? hm...

CARPE DIEM
 

Kommentarer
Postat av: sarah

åhhh jaa djur är det goaste som finns.!! Bulan ;) Kramar

2009-05-04 @ 20:39:27
URL: http://skristiansen.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller verkligen med dig! ens husdjur finns alltid där för en. Jag vet som har haft TinTin i 14 år.

Bulan går över snart ska du se, lite av en rolig incident ;)

2009-05-09 @ 19:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0