Maskerad weeiiiho!

Ja då var det så att min kusin malin hade bjudit in nära och kära till en maskerad i lördags för att fira sin 20-års dag. Så lyckat det blev! Axel och jag hade många förslag och ideer på vad vi skulle klä ut oss till och bestämde oss sent i fredags kväll för hippie...
Så vi tog bilen på morgonen och brummade ner till vårt kära Blekinge och hem till Ronneby, upp på vinden hos Axels föräldrar som faktiskt levde och frodades på hippie-tiden. Där var det en guldgruva för oss och vi hittade det ena efter det andra och vi skrattade så mycket! Så efter 1 timmes skrattande såg resultatet ut så här:


     

Och så här såg de andra gästerna ut
Syskonskaran  med mig i mitten och Sandy och Kapten Jack sparrow på varsin sida



                                       

Malin och Andreas som stod för partyt
John Travolta och Sandy





                                                             Prästen med pluntan i sin konfirmationsbibel
Emil daniel(nunnan) och Axel


Lisa var fotograf för kvällen

Här är hela gänget efter att ha avklarat de roligaste lekar och tipspromanad i "byn"
Tack mitt lag(team Tutte) för vinsten!
Och tack Malin för en helt fantastiskt lyckad kväll!



Efter att ha sovit av sig hippie kläderna några timmar mötte jag upp min kära Nisha i stan och åt frukost me henne på torget i solskenet, en sån härlig start på dagen, vi ses snart igen Nisha, in NORWAY!

Sen bar det av hemåt med ett mellanstopp på ULLARED.
Väl hemma hälsade Tiger oss välkomna hem genom att vilja gå ut direkt och efter att ha packat upp allt är det dags att lägga sig i sängen och leende tänka på en helt underbar helg!
CARPE DIEM






Kommentarer
Postat av: sarah

hallåj! Jaaa wiee fasen vilka roliga bilder!! Ni var bäst! woho.. ge dem inte gör mycket blod nu!! aj aj aj! och du, du och sarah är nog likast ja =)

2009-05-25 @ 17:58:33
URL: http://skristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0