Möblerat om

Idag fick jag ett ryck...Efter att ha färgat håret me sarah och ätit middag ute på gräsmattan me henne, Axel, Mikael, Tiger och Winston ville jag bara få iordning allt. Så vi fixade till i förrådet och på vindsförrådet. Slängde en fasligt massa skit! Och en ännu större mängd satte vi i kassar som ska till Loppis nästa vecka. Det ska bli skönt o få bli av me de äntligen.

Sen fixade jag ÄNTLIGEN min myshörna vid fönstret i vardagsrummet....åååå den e så mysig och jag sitter där nu och skriver. Så nu mina vänner kan ni komma hit o mysa me mig=)    ( Kommer bilder senare)

Förresten börjar ögat ge med sig tror jag, toppen var nog när jag vaknade i morse och fortfarande var illamående och hade huvudvärk, men känns nu bättre!! Tur det...klantarsel e va ja e!!

Jaja...nu ska jag snart sova gott i min sköna säng. Puss på er alla.


CARPE DIEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0