Pensionärsfest

Grattade av två från jobbet idag som skulle gå i pension. Lite femkamp med bollar som kastades hej vilt i blandning med sång och vin så var det ganska trevligt.

Gratis är ju alltid gott och så vill man ju vara med när en av de coolaste tanterna på jobbet ska sluta=)

Skulle förresten veta om nån vet om Per Gessle skriver blogg nu? Han har ju gjort det från och till men undrar om någon vet om han gör det nu?  Han är så cool, jag har alltid gillat honom. verkar så lugn och inte alls påverkad av alla miljoner han har i madrassen. En träff me honom hade varit så häftigt...nån som känner honom??  hehe
såg att han och Marie skulle turnera som Roxette igen!!  grymt, men de kommer nog inte göra de i Sverige vilket jag tycker är grymt mot alla som längtat, typ jag....

något annat skoj? hm..min läkare sa att jag skulle vila efter min hjärnskakning och att det var en väldigt snygg blåtira!! sååå glad jag blev när han sa att regnbågsfärgerna antagligen sitter i en vecka till...

Imon kommer syrran upp, de ska bli mysigt.

Tänker på dig sarah och hoppas det inte hänt din nakna granne något.

så hoppas jag och håller tummarna så hårt för att Axel får ett jobb snart så våra resor kan bokas,....hoppas hoppas hoppas....

Allt är bra med alla er därute hoppas jag...

/kramar marlena

CARPE DIEM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja äntligen!!!!! är Roxette återförende. Det blir 2 nya låtar i höst och förhoppningsvis en turné i Sverige också. Önskar också att jag kände Per. Kommer fortfarande ihåg när vi såg Mazarin i Karlskrona :)

2009-05-09 @ 19:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0