Stolpen som stod i vägen

Ok....så här är det...Jag och mina arbetskamrater gick glatt och skrattade och pratade efter jobbet igår och var så glada att det var sommarvärme ute och vi slutade tidigare. Så mitt på blanka dagen kom det en j***a lyktstolpe och bara slog mig rakt i ansiktet!!!  Helt oprovocerat spräckte den mitt högra ögonbryn och gav mig en bula som hette duga!!  Varför tänkte jag....så började jag skratta och mina arbetskamrater var nog också lite chockade. En liten droppe blod men jag fick inte ont. Förren senare...herregud, bulan växte och växte och jag tog på mig mina solglasögon för o dölja lite...

Så väl framme i slottskogen samlade vi oss på den stora gräsplätten och åt den mat vi hade med oss, öppnade lite vin och solade oss i sommarsolen!!!  Såååå underbart. Det härligaste på mycket länge. Så där satt vi och skrattade, åt, pratade och drack vin och öl. Miljontals grillar runt omkring oss och livet känndes underbart.

            


Senare på kvällen kunde jag inte längre se med mina solglasögon på mig så jag tog av dem...bulan var stor nu och det såg ut som om jag hade lila ögonskugga över hela ögonlocket!!   O MY GOD......

Så idag när jag vaknade och hade lite ont i huvudet visste jag inte om det var stolpen eller vinets fel....Så tokit det kan gå!

Tack alla mina vänner för en helt underbar kväll igår!!!  Det gör vi om snart.

CARPE DIEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0