Nu är det slut på veckan, IGEN

Så var det fredag igen och den här fredagen var det äntligen soooooool ute igen.UNDERBART! I torsdags var jag ute på studiegången och boxades i det gröna och gjorde bara att man kände sig mycket bättre redan innan fredagen kom! Tack hanna, ki och rikard för en go match=)

Så på jobbet var sarah och jag tillbaka på vårt lunchställe på lunchen och solade oss.
Vårt lunchlag
      







och kvällen avslutades med lite vin och öl tillsammans med Ki, Oskar, Anni, Martin och Sarah. Helt Underbart. Jag hittade lite roliga funktioner på min kamera så det kommer lite smakprov av de bilderna här med.

    







Hihi, roligt!
Tack för en härlig kväll vänner, bra jobbat sarah trots att det inte är ditt ansvar e du grym.
Nu ska vi ladda för Madonna. PUSS

Kommentarer
Postat av: sandra

åh du måste maila mig bilden på lunchlaget (minus dig)!

2009-08-10 @ 06:49:02
URL: http://sandrewja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0