Ny feleton

Nytt abonnemang, 25 kr i månaden, helt perfekt för mig, Sen har jag även inhandlat en super-mobil! Haha, hela 279 kr inklusive ett Comviq-kontantkort till! (laddat med hundra kronor dessutom)

grymma ringsignaler är det också, bland annat klassikern Nokia-tune, och coconut =) Vibratorn är det heller inget fel på precis, trodde det var jordbävning först när det började skaka på bordet men det var bara telefonen.

Display med färg, inte illa! Och att en ikon i taget visas(på grund av platsbrist) är ju också bra så man inte blandar ihop alla 10 funktioner jag har att välja på!

Ingen kamera men faktiskt en ficklampa inbyggd, inte fy skam det inte. Min förra Nokia (i 2000 kr klassen) hade ju inte ens det, HALLÅ dåligt!

Så sammanfattningsvis, en helt fantastisk mobil som jag ska ha med på mina nya och spännande äventyr i vardagen.

(nämnde jag att det knappt väger något trots att den är dubbelt så tjock som min förra?)


    Gud vad nöjd jag är, Lyxfällan släng er i väggen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0