Nya glasögon

Jaha, glasögonorm igen då....men inget går upp mot linser. Trots detta tänkte jag att jag skulle köpa ett par riktigt snygga lite flashiga denna gången. Det blev ett par Dolce Gabbana, Weiiiii!!





Ikväll var Axel och jag på ice Age 3, med 3D. Awesome!!
Och alla var grymma i 3D-glasögonen, hehe




Sen var det promenad hem och man blir så himla glad när klockan är halv nio och det fortfarande är nästan för varmt ute!!  Rena utomlandskänslan och det är helt underbart!! Jag älskar sommar.

Imorgon är det äntligen fredag igen, och i helgen är det bara slappa som gäller och bara göra det vi vill. Kanske, men bara kanske så kanske jag ska träna lite.

Förresten Grattis till min syster som ska spela Handboll i Ungern i Augusti med juniorlandslaget!! 
grymt


Heja sverige


Kommentarer
Postat av: moster

as coola glas ögon som lisa skulle säga.:-)

Axel+ marlena+tecknat = sant :-))))))Är inte förvånad att ni valt denna filmen

2009-07-13 @ 17:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0