Fin-besök

i lördags var min Nish och hälsade på mig! WEEIII shopping(fast jag har ju inte råd egentligen!) men det blev en del handlande för oss båda och det påminde mig om när jag hälsade på henne i London och shoppade loss på oxford Street. Snart ska jag dit igen...längtar...


I veckan har det inte hänt så fruktansvärt mycket förutom att jag PLUGGAT!! grymt duktig jag är...följt IDOL också för hur mycket man än vill så går det inte att missa att det är samtalsämnet alla snackar om nu. Och Jhide är ju så Cool..om jag skulle rösta på nån så skulle det vara på honom!

Jaha nu är klockan 8 och Axel har fått rycket i köket och ska baka sockerkaka till sina arbetskamrater imon..hm...=)
Sen är det Lyxfällan och det är också ett måste, att se hur alla puckon köper saker de inte har råd med och tror att pengar är att hämta i grönsakslandet efteråt...

Imon är det FREDAGSMYS!
http://www.youtube.com/watch?v=0TcILZ2446c

Mer Fredag åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0