Kamerapromenad

          
Imorse var det underbart väder så jag tog min fina kamera, Canon EOS 450D och begav mig ut på Höst-promenad. Trixade lite med inställningar och försökte lära mig. Satte mig högst upp på Ramberget för att sola, och vad kommer farandes då? Jo en hel busslast med Japanska turister med kameror o högsta hugg! Gode Gud....

Kan det bli bättre??



Sen efter detta fick jag energi till massor me saker. Jag beställde klippning så nu kan jag borsta håret ige utan 2 Kg balsam. Jag lånade en bok på bibblan till nästa kurs, och åkte hem och började plugga som gick av bara farten idag!


Sen hjälpte jag och Ax till med att borra i Jennies lägenhet efter att hennes gardinstång trillat ner i natt...Jag hatar betong och att borra i den är ännu värre! Men det gick tillslut.

    
Nu är klockan ungefär kvart över tio och jag har kommit långt i pluggandet.
Men nu SKRIKER Tiger neranför fönstret och meddelar på just hans vis att han vill in i värmen igen. Så då blir det att springa ner i kalla källaren innan det är dags att sova.


Kommentarer
Postat av: sandra

vad fina bilder marlena =)

2009-10-14 @ 13:44:31
URL: http://sandrewja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0