updates

Efter många påtryckningar så är här lite updates=)

Har börjat skolan och blivit slappis. Detta innebär att datorn och soffan är min bästa vän och kläderna jag använder mest är mjukisbyxor och Axels gamla skjorta....Det är inget jobbigt för det är j-igt skönt o somna om när man hör att det ösregnar ute!!(har bara hänt en gång på 3 veckor!!)

Annat som hänt är inte så mycket, jag träffar min älskade syster ganska mycket eftersom hon bor i Götet igen och det är väldigt mysigt.

Jag hinner träffa min familj mer hemma och i helgen kommer Nisha o har en hel lördag till bara för mig! så härligt!tänkte passa på att lämna in cv i varje butik nicha går in i för o shoppa(för det kan man inte göra i Norge för det är lite dyrt där=))

Jag var och hälsade på jobbet igår, härligt o träffa alla mina kompisar men skönt att kunna gå hem och göra något annat när de skulle tillbaka till kön och alla trevliga kunder som ringde in!!

Köket är bättre nu också, listerna ska nog upp i helgen! weeiiii

glömde nästan att meddela att jag haft fest, eller marlenas fartfyllda raveparty som Axel kallade den...hm=)
som innehöll en mindre brand, mycket saft, skyhög musik och otroligt mycket skratt!!! Tack för allt tjejer det var superkul!


over and out.....=)



Kommentarer
Postat av: sandra

yäy lite uppdatering! =)

härligt att höra att du har det bra. och tråkigt att jag inte var på jobbet när du kom och hälsade på :(

2009-09-29 @ 19:59:08
URL: http://sandrewja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0